Terug
Gepubliceerd op 03/02/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

vr 24/01/2025 - 10:00 Collegezaal

  • 1.

    2025_VB_00008 - Goedkeuring verslag en notulen - Vast bureau van 17 januari 2025 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau keurt de notulen van het vast bureau van 17 januari 2025 goed.

  • 2.

    2025_VB_00009 - Cafetariaprijzen zorgvoorzieningen - Aanpassingen 2025 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau gaat akkoord met de prijsaanpassingen in de cafetaria's van zorg vanaf 01.02.2025.  

  • 4.

    2025_VB_00011 - Personeel - Vaststelling van het begrip "dagelijks personeelsbeheer" - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Conform de bepalingen van het decreet over het  lokaal bestuur is de algemeen directeur bevoegd voor het dagelijks personeelsbeheer. De OCMW-raad legt vast wat onder het begrip ' dagelijks personeelsbeheer' moet verstaan worden.

  • 5.

    2025_VB_00012 - Personeelsaangelegenheden - Delegaties van de OCMW-raad naar het vast bureau - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Om redenen van efficiëntie is het aangewezen dat de OCMW-raad een aantal bevoegdheden inzake personeelszaken delegeert naar het vast bureau. Op die manier ontstaan kortere beslissingslijnen en kan snel en efficiënt gewerkt worden.

  • 6.

    2025_VB_00013 - Verkoop oud kantoormeubilair + materiaal van de uitvoeringsdienst - BELGA veilingen - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau keurt de verkoop van oud kantoormeubilair + materiaal van de uitvoeringsdienst via BEGA veilingen goed.

  • 3.

    2025_VB_00010 - Personeelsformatie - Uitbreiding met 0,6 vte projectfunctie - Projectcoördinator (B1-3) Woonwinkel - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De gemeenteraad keurde in zitting van 10 september 2024 een projectaanvraag goed om in te zetten op innovatieve woonprojecten.

    Het vast bureau beslist om deze woonprojecten te coördineren een projectcoördinator te voorzien voor 0,6 vte voor 2,5 jaar. Deze functie wordt als projectfunctie in de personeelsformatie opgenomen. Het dossier wordt verwezen naar de raad.