De agenda van de buitengewone algemene vergadering dd. 10 december 2021 en de vaststelling van het mandaat van de afgevaardigde, in geval van een fysieke of digitale vergadering, dient goedgekeurd door de gemeenteraad.
Ter info:
- In zitting van de gemeenteraad dd. 26 februari 2019 werd schepen Johan Servé aangeduid als afgevaardigde van de stad Halle in de algemene vergaderingen van Iverlek.
- In zitting van de gemeenteraad dd. 26 februari 2019 werd schepen Peggy Massien aangeduid als plaatsvervangend afgevaardigde van de stad Halle in de algemene vergaderingen van Iverlek.
De bestuurders of leden van een adviescomité kunnen geen gemeentelijke vertegenwoordiger zijn in de algemene vergadering.
- Artikel 41 en 432, alinea 3 van het decreet over het lokaal bestuur.
- Beslissing van de gemeenteraad dd. 26 februari 2019 waarbij schepen Johan Servé werd aangeduid als afgevaardigde van de stad Halle in de algemene vergaderingen van Iverlek.
- Beslissing van de gemeenteraad dd. 26 februari 2019 waarbij schepen Peggy Massien werd aangeduid als plaatsvervangend afgevaardigde van de stad Halle in de algemene vergaderingen van Iverlek.
- Beslissing college van burgemeester en schepenen van 8 oktober 2021.
De opdrachthoudende vereniging Iverlek houdt een buitengewone algemene vergadering op 10 december 2020 om 18.00 uur in Quartier Papier - Fabriekstraat 55/59 te Zaventem, dit onder voorbehoud van de ontwikkelingen rond het coronavirus COVID-19 en de mogelijke effecten daarvan voor de algemene vergadering.
Op de agenda staan volgende punten:
1. Bespreking in het kader van artikel 432 van het Vlaams decreet lokaal bestuur van de te
ontwikkelen activiteiten en de te volgen strategie voor het boekjaar 2022 alsook van de
door de Raad van Bestuur opgestelde begroting 2022.
2. Vaststelling van de uitkering overeenkomstig artikel 6:114 ev WVV.
3. (Neven)activiteiten – Aanvaarding wijziging deelnemerschap.
4. Statutaire benoemingen.
5. Statutaire mededelingen
De agenda en de agendapunten van de buitengewone algemene vergadering van de opdrachthoudende vereniging Iverlek dd. 10 december 2021 wordt goedgekeurd:
1. Bespreking in het kader van artikel 432 van het Vlaams decreet lokaal bestuur van de te
ontwikkelen activiteiten en de te volgen strategie voor het boekjaar 2022 alsook van de
door de Raad van Bestuur opgestelde begroting 2022.
2. Vaststelling van de uitkering overeenkomstig artikel 6:114 ev WVV.
3. (Neven)activiteiten – Aanvaarding wijziging deelnemerschap.
4. Statutaire benoemingen.
5. Statutaire mededelingen
De vertegenwoordiger van de stad die fysiek dan wel digitaal zal deelnemen aan de buitengewone algemene vergadering van Iverlek op 10 december 2021 (of iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden), op te dragen zijn/haar stemgedrag af te stemmen op de beslissingen genomen in de gemeenteraad van heden inzake voormelde artikelen 1 en 2 van onderhavige beslissing.
Het college van burgemeester en schepenen staat in voor de uitvoering van voormelde beslissingen en onder meer door kennisgeving aan de opdrachthoudende vereniging Iverlek, ter attentie van het secretariaat (in pdf-versie), uitsluitend op het e‑mailadres vennootschapssecretariaat@fluvius.be .