Terug
Gepubliceerd op 08/03/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

vr 26/02/2021 - 10:00 Collegezaal

  • 1.

    2021_VB_00032 - Goedkeuring verslag en notulen - Vast Bureau van 19 februari 2021 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau keurt de notulen van het vast bureau van 19 februari 2021 goed.

  • 2.

    2021_VB_00033 - Uitgaven - Lijsten te betalen facturen - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De facturen worden voorgelegd aan het vast bureau ter goedkeuring voor betaling door de algemeen en financieel directeur.

  • 3.

    2021_VB_00034 - Meerjarenplanning - Overdracht kredieten voor investering en financiering - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Volgens art 258 van het lokaal decreet van 22/12/2017 bepaalt het vast bureau, vóór 1 maart van het lopende boekjaar, welk gedeelte van de kredieten voor het OCMW voor investeringen en financiering, overgedragen worden naar het lopende boekjaar. De kredieten die in aanmerking komen zijn kredieten die vorig jaar opgenomen waren en die niet aangewend werden.

    Het vast bureau gaat akkoord met het voorstel om de kredieten van investering van het vorige boekjaar 2020 over te dragen naar het lopende boekjaar zoals terug te vinden als bijlage. Er dienen geen kredieten van financiering overgedragen te worden.

  • 4.

    2021_VB_00035 - Samenwerkingsovereenkomsten tewerkstelling in het kader van artikel 60 ยง7 OCMW-wet - Delegatie van bevoegdheid naar het vast bureau - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De OCMW-raad delegeert de bevoegdheid tot het sluiten van samenwerkingsovereenkomsten voor de tewerkstelling in het kader van artikel 60 §7 van de OCMW-wet aan het vast bureau.  Het dossier word verwezen naar de raad.

  • 5.

    2021_VB_00036 - Raamcontract van 3 jaar voor de wettelijk verplichte keuringen - lastenvoorwaarden en gunningswijze - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het vast bureau keurt het bestek met nr. 21pat14140001lvb en de raming voor de opdracht “RAAMCONTRACT 3 jaar voor wettelijk verplichte keuringen” goed. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 321.566,81 excl. btw of € 389.095,85 incl. 21% btw. Het dossier wordt verwezen naar de raad.