Terug Vast Bureau

vr 19/11/2021 - 10:00 Cardijnzaal

A-agenda

Administratie notulen

Financiƫn

Personeel

B-agenda

Personeel

  • Het college van burgemeester en schepenen besliste reeds in 2020 bij de start van de coronapandemie om een principiële goedkeuring te verlenen tot toekenning van een gevarentoelage voor volgende werkzaamheden: "Het uitvoeren van verzorgende taken bij bewoners/patiënten/burgers die behoren tot de risicogroep voor besmetting met COVID19, met name de senioren, in de periode van lock down ingesteld door de overheid in het kader van een pandemie”.

    Ingevolge deze principebeslissing werd een gevarentoelage toegekend aan een aantal personeelsleden in de periode maart - juni 2020.

    Het WZC ging opnieuw voor beperkte tijd in lock down wegens verschillende besmettingen met COVID19. Het vast bureau gaat akkoord om aan het personeel tewerkgesteld in het WZC tijdens deze periode opnieuw een gevarentoelage toe te kennen.


Publicaties

Besluitenlijst