Advies inzake wegenis en openbaar domein
Het projectgebied ligt tussen de Wielewaallaan en de Eugene Ysayestraat en vormt een aangrenzende uitbreiding van de reeds eerder vergunde verkaveling ‘Wielewaallaan’ (VH/2017/1028). Het projectgebied ligt in het RUP Kruisveld. Het betreft een verkavelingsaanvraag voor 31 woonkavels waarvan 24 kavels bestemd voor halfopen bebouwing met daartussen 7 kavels bestemd voor gesloten bebouwing en het aanleggen van wegenis en een park, omvattende de percelen kadastraal gekend Halle 3, sectie H, nummers: 145V4, 145C5, 145T4, 146H6, 146F6, 146F7, 146G7.
Sommige private eigendommen die binnen het plangebied liggen van de verkaveling kunnen momenteel niet gewaardeerd worden als volwaardige bouwgronden omdat ze niet aan een openbare weg liggen. De nieuw aan te leggen wegenis en de inlijving ervan samen met de infrastructuur, groen- en gemeenschapsvoorzieningen in het openbaar domein vormen bijgevolg een wezenlijk onderdeel van de procedure om deze kavels bouwrijp te maken. Het plan met de aanduiding van de rooilijnen zoals gevoegd bij het verkavelingsdossier betreft het openbaar domein dat na definitieve oplevering gratis zal ingelijfd worden.
Bezwaren aangaande wegenis en openbaar domein:
De bezwaren (ingediend tijdens het openbaar onderzoek dat liep van 31 oktober 2019 t.e.m. 29 november 2019) aangaande het openbaar domein worden weerlegd.
Toekomstig openbaar domein:
Het voorliggende ontwerp voorziet dus naast het bouwproject ook in nieuwe wegenis, voetpaden, groen- en -gemeenschapsvoorzieningen, nutsvoorzieningen, een infiltratievoorziening en rioleringen. Deze worden voorzien om gelijklopend met de definitieve oplevering van de werken en na de definitieve aanvaarding van de rooilijnen tevens kosteloos te worden overgedragen aan de stad en ingedeeld bij het openbaar domein.
Over deze zaak van de wegenis moet de gemeenteraad een beslissing nemen alvorens het college van burgemeester en schepenen een advies geeft over de vergunningsaanvraag. Hieronder wordt verstaan het bepalen van het tracé van de wegen, alsook de uitrusting ervan.
De verkaveling is opgevat als een woonerf met als centrale ader doorheen de verkaveling een publieke groene ruimte die ook de Wadi bevat voor het infiltreren van het overtollige hemelwater. Dit betekent dat het geheel ingericht wordt in het teken van de zwakke weggebruiker en dat enkel bestemmingsverkeer mogelijk is.
Rooilijnontwerp en overdracht openbaar domein:
Ten noordwesten mondt het project uit op het gedeelte Wielewaallaan dat deel uitmaakt van de wijk 'Vogelweelde' van de toenmalige Gewestelijke maatschappij voor de huisvesting, nu Woonpunt Zennevallei waarvan de bedding werd overgedragen aan de Stad bij bestuurlijke akte op 10 november 1976.
Ten zuidoosten mondt het project uit op het gedeelte Eugene Ysayestraat (buurtweg nr. 16 in de Atlas der buurtwegen) waarvan er geen wijzigingen bekend zijn.
De rooilijnen (rode grenslijnen) van de gratis af te stane publieke ruimte (gele zone) binnen de zone van de verkaveling (streepjeslijn) worden weergegeven op het plan ‘belofte grondafstand’ zoals gevoegd bij het verkavelingsdossier. In artikel 12 § 2 van het decreet houdende de gemeentewegen van 3 mei 2019 wordt bepaald dat de aanleg, wijziging, verplaatsing of opheffing van een gemeenteweg ook kan worden opgenomen in een omgevingsvergunning, voor zover die wijziging aan het wegennet past in de realisatie van de bestemming.
De voorlopige oplevering van de werken kan enkel plaatsvinden wanneer voorafgaandelijk een door het AIV goedgekeurd GRB-conform as-builtplan opgeleverd wordt volgens de meest actuele versie van de GRB- specificaties, met minstens de componenten van GRB-basis (nodig voor goedkeuring AIV) en bijkomend de componenten van GRB-detail en de door de stad aangegeven aanvullingen dat als basis dient voor een rooilijnplan.
Daarom wordt bijkomend voorgesteld om na de uitvoering van de werken de verkavelaar te gelasten met de opmaak van een GRB-conform as-builtplan (zowel basis als detail) van de aangelegde wegenis in de verkaveling ‘Ysayestraat’.
Aan de stad dient alsdan onder andere het volgende worden overgemaakt:
Ter info en ter verduidelijking:
Gelijklopend met de definitieve oplevering van de werken, zijnde 2 jaar na de voorlopige oplevering, zal een overdrachtsdossier worden overgemaakt aan de stad dat door de gemeenteraad moet worden goedgekeurd. Onder het dossier van overdracht wordt verstaan:
Informatie Vlaanderen vraagt ter opmaak van een kwaliteitsrapport een as-builtplan op dat is opgemeten volgens componenten uit de skeletbestekken van GRB-basis.
Stad Halle vraagt hierbovenop nog een as-builtplan dat is opgemeten volgens de componenten uit de skeletbestekken van GRB-detail.
Rioleringen en nutsleidingen:
De aannemer moet erkend zijn in de categorie C – klasse 3 en geldig geregistreerd zijn in de categorie 00 of 05.
De uitvoeringstermijn is 55 werkdagen, rekening houdende met de fasering en de daarop gestelde deeltermijnen.
De kosten verbonden aan deze werken worden geraamd op 419.450,94 euro inclusief BTW en zijn integraal voor de Bouwheer, zijnde Durabrik Bouwbedrijven nv.
De bouwheer zal vóór de aanvang der werken een waarborg storten bij de Deposito- en Consignatiekas van 419.450,00 euro. Na de realisatie van de infrastructuurwerken wordt bij de voorlopige oplevering de helft van dit bedrag vrijgegeven. Het resterende deel 209.725.00 euro zijnde 50% van de raming der werken zal pas vrijgegeven worden na de definitieve oplevering als de bouwheer aan al zijn verplichtingen heeft voldaan inzake de aanleg van de wegenis, riolering, groen en voetpaden en het indienen van de nodige dossierstukken voor de overdracht naar het openbaar domein.
Alle proeven conform het standaardbestek 250 versie 4.1 dienen te worden toegepast op de nieuw aangelegde riolering en wegenis in het openbaar gedeelte. Dit zal gebeuren op kosten van de bouwheer, deze zal hierbij zijn volledige medewerking verlenen zodanig dat het dossier zonder problemen gratis kan overgedragen worden aan de stad. De in situ proeven dienen uitgevoerd te worden in aanwezigheid van de door de stad afgevaardigde ambtenaar belast met de controle op de uitvoering.
In het kader van het toezicht op de werken voor wat het toekomstig openbaar domein betreft, zal de stad in kennis gesteld worden van het bevel van aanvang der werken en tevens uitgenodigd worden op alle vergaderingen en opleveringen betreffende deze werken.
Wat betreft de rioleringen en nutsleidingen zullen dus volgende werken moeten uitgevoerd worden zoals blijkt uit de technische screening van 21 februari 2020:
Mobiliteit:
Het dossier is volledig opgemaakt overeenkomstig de met de ontwerper en verkavelaar gemaakte afspraken voorafgaand aan de opmaak van het dossier zodat het ontwerp op mobiliteitsgebied positief kan geadviseerd worden.
Echter hadden wij nog de volgende opmerking:
De parkeerplaatsen die bereikbaar zijn via de Eugène Ysayestaat worden uit de openbare wegenis gesloten. Dit betekent dat deze individueel verkocht kunnen worden.
Het kan ons inziens niet de bedoeling zijn dat deze allemaal geprivatiseerd worden. Een aantal van deze plaatsen kunnen dienst doen als bezoekersparking. Wij stellen voor om de helft van de plaatsen van de parking die toegankelijk zijn vanaf de Ysayestraat op te nemen in het openbaar domein. (12 stuks waarvan 1 tbv personen met een handicap – regime later te bepalen). De 12 aan de andere zijden kunnen dan geprivatiseerd worden. Op deze manier kunnen er op deze parking private parkeerplaatsen voorzien worden ten behoeve van de eigenaars van woningen die niet met de wagen bereikbaar zijn (en privatief verkocht kunnen worden) en parkeerplaatsen voor bezoekers.
Het RUP laat dit toe. (cf p. 14).
Het rooilijnplan dient dus aangepast te worden zodat duidelijk wordt welke parkeerplaatsen er aan de stad worden overgedragen.
Wat betreft mobiliteit zullen dus volgende werken ook moeten uitgevoerd worden:
Openbaar Groen en Afval:
Wanneer er voldaan wordt aan de volgende vooropgestelde zaken uit de screening voorgestelde groenvoorziening kan er positief geadviseerd worden.
Voor een gebruiksklaar, uitnodigend en duurzaam openbaar groen worden onderstaande opmerkingen gegeven (zie bijgevoegd plan in screening voorgestelde groenvoerzieningen in bijlagen):
A. De zone waarbij de bomen tussen het fietspad en de rijbaan komen te staan wordt met 1,5m verbreed of er wordt gebruik gemaakt van boombunkers. De zone wordt aangeplant met streekeigen groen.
B. 4 tot 8 parkeerplaatsen op de centrale parking worden opgeheven en volledig beplant, incl. bomen en boombunkers
C. Het bufferbekken krijgt oeverbeplanting waarbij speelaanleiding (boomstammen,…) wordt voorzien
D. De rijbaan in het woongedeelte van de verkaveling wordt voorzien van kleiklinkers in plaats van betonstraatstenen en opgevoegd met flexibele voegvullingsmortel.
E. Er wordt 1 boom per kavel opgelegd, staande op de kavel zelf.
F. Aan de zuidwestelijke zijde van de verkaveling wordt er parallel met de rijbaan een bomenrij voorzien welke aan de Wielewaallaan samenkomt met de bomenrij aan de overzijde van het park
G. Voor de bomen wordt aanplantformaat 16-18 geopteerd, deze zijn allen inheems.
H. De voorziene haagplanten bestaan uit inheems plantsoen. Rondom de parking bij de Wielewaallaan wordt ook een haag voorzien.
I. In de groenzone rondom het waterbufferbekken en de zone tussen de rijbaan en de kavels worden langlevende bloembollen voorzien. Dit met een minimale bedekking van 8st/m².
J. Op de centrale graszone worden 2 aarde wallen voorzien welke gebogen naar elkaar toe liggen, deze staan in verbinding via kleine heuvels.
K. De open zones achter de aarde wallen en de zones in en rondom het watebufferbekken worden als hooiland beheerd. Tussenin worden secundaire paden frequent gemaaid
L. Aan de open zones tegen de Wielewaallaan en de verbinding met de 1e fase verkaveling worden houtkanten voorzien. Deze bestaan uit inheems plantsoen
M. Er worden ondergrondse afvalrecipiënten voorzien voor de selectieve inzameling van minstens restafval, papier & karton, glas en PMD. De verkavelaar schikt zich naar de aanbevelingen van Intradura zodat het geïnstalleerd systeem complementair is aan de door hen gebruikte ledigingstechniek. De exacte locatie wordt eveneens in samenspraak met Intradura en de stad vastgelegd.
N. Dit alles wordt aangelegd en onderhouden volgens de meest recente versie van het standaardbestek 250
Weerlegging van de bezwaren
Topic - Overdracht Openbaar Domein
Bezwaarschrift aangaande de beperking van de volledige overdracht van de wegenis.
Bezwaar: “De enige vermelding van de verhouding van de wegenis tot deelzone 3 heeft betrekking op een strook van 0,50 meter breed en 6 meter lang die na realisatie van de wegenis niet als openbaar domein wordt overgedragen aan de Stad maar moet toelaten om de loten (behorend tot deelzone 3) in de toekomst te laten aansluiten op de nieuwe verkaveling.
Deze vermelding houdt een afwijking in van de verplichting om in dergelijke projecten het volledig openbaar domein over te dragen aan de Stad. Voor ons als eigenaars van een perceel in deelzone 3 is deze werkwijze niet aanvaardbaar.
De vermelding “Ze dienen mee te delen in een deel van de kosten van de toegangsweg en de riolering” is zo ruim en vaag geformuleerd dat dit zowel nu als in de toekomst kan leiden tot een willekeurige bepaling van de kostprijs en de facto tot een onmogelijkheid van aansluiting en ontwikkeling van deelzone 3.
De goedkeuring van bovenvermelde verkavelingsaanvraag dient dus afhankelijk gemaakt te worden van een duidelijke en voorspelbare financiële regeling aangaande de ontsluiting van deelzone 3 via deze toegangsweg en bijhorende nutsvoorzieningen.”
Weerlegging bezwaar:
In de toelichtingsnota werd onderstaande vermeld:
“Het openbaar domein wordt tot op een afstand van 0,5 meter van de percelen met nummer 146/K/6 en 146/L/6 overgedragen aan de Stad. Het is de bedoeling dat deze loten op termijn kunnen aansluiten op de nieuwe verkaveling. Zij dienen echter mee te delen in een deel van de kosten van de toegangsweg en de riolering. Om dit te verwezenlijken blijft er een strook behouden door de ontwikkelaar, waarna deze kan overgekocht worden door de aanpalende percelen.”
“De straat wordt wel reeds aangelegd tot tegen de grens. Er wordt een erfdienstbaarheid voorzien om er voor te zorgen dat de parkeerplaatsen 12 en 13 toegang hebben tot hun lot.”
Detailplan:
De eigenaars van de aanpalende percelen 146L6 en 146K6 hadden in hun opzicht immers de tijd en de kans om mee te participeren in het ontwikkelingsproject. De overdracht van het volledige wegenisgedeelte kan wel geschieden omdat de rooilijn zodanig ontworpen werd dat de strook van 6 meter op 0,5 meter hierbuiten valt.
De projectontwikkelaar omschrijft in de toelichtingsnota inderdaad niet het financieel aspect aangaande de ontsluiting. Het zal waarschijnlijk wel in zijn belang zijn om marktconforme prijzen te hanteren. Dit is echter een burgerrechtelijke kwestie waarover de stad geen uitspraak doet.
Topic - Weginfrastructuur, rioleringen en nutsleidingen
Bezwaar aangaande het risico op wateroverlast
“Er bestaat een reëel risico op wateroverlast voor de omringende omgeving van de verkaveling. Volgens bijlage project MER screening( beschikbaar in het aanvraagdossier) is genoemde omringende omgeving deels overstromingsgevoelig gebied. Wat is de impact van het dicht betonneren van de bodem tussen de Wielewaallaan en de Ysayestraat door de aangevraagde verkaveling, op het omringende overstromingsgevoelige gebied?”
Weerlegging bezwaar:
De verhardingen binnen de verkaveling worden waar dit aangewezen is uitgevoerd in waterdoorlatende materialen. Het water dat toch nog zou afvloeien bij felle regenbuien en de verhardingen die niet waterdoorlatend worden uitgevoerd wordt verzameld in een WADI waar het gebufferd, infiltreert in de bodem en vertraagd afgevoerd ( door middel van een knijpleiding met ø 160 mm ) wordt naar de riolering van de Wielewaallaan. De impact op het overstromingsgevoelig gebied is derhalve te verwaarlozen. De wadi voorziet in een opvangcapaciteit van 110 m³ en een infiltratieoppervlakte van 491 m². Dit is ruimer dan de opgelegde voorwaarden die volgen uit de hemelwaterverordening ( 105 m³ buffervolume en infiltratieoppervlakte van 168 m² )
Topic - Mobiliteit
Bezwaren aangaande parkeermogelijkheden:
“We waarderen het fietspad, het huistype en het grote groene zone. Een specifiek punt trok echter onze aandacht: 10 huizen (van 3 tot 7 en 24 tot 28) hebben geen directe toegang via een straat en 5 van hen (24 tot 28) hebben slechts een oprijlaan met een breedte van 2,5 m. Er zijn 2 parkeerzones ingericht, één nabij Wielewaallaan en de andere op het kruispunt van percelen 146K6 en 14616. We zijn verrast door deze configuratie voor de volgende redenen:”
“… vervolg bezwaar gericht aan ruimtelijke ordening…”
Weerlegging bezwaar door de mobiliteitsambtenaar van de stad:
Bezwaar aangaande fiets- en voetpad in de Ysayestraat:
“We willen de aandacht brengen op dat de inrichting van voet- en fietspaden in de Ysayestraat heel nuttig zou zijn. De huidige inrichting is immers gevaarlijk voor lage gebruikers.”
Weerlegging bezwaar door de mobiliteitsambtenaar van de Stad:
Ysayestraat staat los van dit project.
Bezwaar aangaande doorstroommogelijkheid met A8:
“De Vlaamse overheid en Halle zijn tot een akkoord gekomen over de doortocht van de autoweg A8 in de Stad in Vlaams-Brabant.”
Weerlegging bezwaar door de mobiliteitsambtenaar van de Stad:
Er is geen relatie tussen dit project en de A8
Bezwaar ontsluiting en inplanting van de openbare parkeerplaatsen:
“ln het verkavelingsvoorstel zijn 10 openbare parkeerplaatsen voorzien voor auto's, enkel toegankelijk langs de Wielewaallaan. Het RUP voorziet de ontsluiting van deelzone 1 via de Ysayestraat, de parkings van deelzone 1 inbegrepen. De inplanting langs de Wielewaallaan gaat volledig in tegen de filosofie van het RUP waarbij de ontsluiting voor het áutoverkeer uitsluitend wordt voorzien langs de kant van de Ysayestraat. De 10 parkeerplaatsen voor bezoekers kunnen alleen via de wijk Vogelweelde, nl de Merellaan, Leeuwerikenlaan en Zwaluwenlaan, bereikt worden. Dit creëert, naast de extra belasting van het verkeer van deelzone 2 in deze wijk, extra autobewegingen in de woonwijk. Een inplanting van de bezoekersparking langs de Ysayestraat is om die reden te verkiezen boven een inplanting langsheen de Wielewaallaan.”
Weerlegging bezwaar door de mobiliteitsambtenaar van de stad:
Op de plannen van het goedgekeurd RUP Kruisveld is heel duidelijk in deelzone 1 een parking ingetekend langs de zijde van Wielewaallaan (thv pyloon). De auto- ontsluiting van de individuele panden en een van de 2 parkings gebeurt wel via de Ysayestraat.
Topic - OGA (Openbaar Groen en Afval)
Geen ingediende bezwaren
Goedkeuring zaak der wegenis binnen omgevingsproject ‘Ysayestraat’
Wij stellen voor om de wegenis zoals deze staat afgebeeld op het verkavelingsplan goed te keuren. Mits een wijziging van het rooilijnplan (plan belofte grondafstand) door 12 parkeerplaatsen (bereikbaar via E. Ysayestraat) te oriënteren binnenin de rooilijnen van de over te dragen wegenis tot het openbaar domein.
Bijkomend wordt dus gevraagd om als rooilijnplan de aangepaste versie van het rooilijnplan (bijlage rooilijnplan 26-02-20) goed te keuren.
Het bestek en de bijhorende plannen werden onderworpen aan een technische screening uitgevoerd door onze dienst openbaar domein. Volgens deze screening van 21 februari 2020 (bijlage), is het algemeen opzet van de infrastructuurwerken binnen de verkaveling aanvaardbaar.
In het kader van het toezicht op de werken voor wat het toekomstig openbaar domein betreft, zal de stad in kennis gesteld worden van het bevel van aanvang der werken en tevens uitgenodigd worden op alle vergaderingen en opleveringen betreffende deze werken.
Bijgevolg stellen wij het college voor om deze zaak van de wegenis in de verkaveling ‘Ysayestraat’ voor beraadslaging voor te leggen aan de gemeenteraad.
Decreet betreffende de omgevingsvergunning van 25 april 2014, onder meer artikel 31 en 32
Besluit van de Vlaamse Regering van 27 november 2015 tot uitvoering van het decreet betreffende de omgevingsvergunning en haar bijlagen, onder meer artikel 47
Vlaamse Codex Ruimtelijke Ordening, onder meer artikel 4.2.25
Decreet lokaal bestuur van 22 december 2017, artikel 41 9°
Decreet houdende de gemeentewegen van 3 mei 2019
Gemeenteraadsbesluit van 22 mei 2018
Beslissing college van burgemeester en schepenen van 6 maart 2020.
Akkoord te gaan met de voorgestelde rooilijnen volgens het aangepaste ontwerp waarbij parkeerplaatsen p13 t.e.m. p24 binnen het betreffende openbaar domein vallen dat na definitieve oplevering gratis zal afgestaan worden aan de stad kaderend in het project verkaveling ‘Ysayestraat’ (gelegen tussen de Wielewaallaan, en de Eugène Ysayestraat) aangevraagd door Weyne Projects bvba, in het omgevingsloket gekend onder de ref: OMV/2019/00007/V
Aan de houder(s) van de verkavelingsvergunning, bij afgifte van de verkavelingsvergunning, de hiernavolgende lasten en voorwaarden op te leggen:
- De kosten verbonden aan de infrastructuurwerken geraamd op 419.450,94 euro vallen volledig ten laste van de bouwheer. Vooraleer de werken aan te vangen zal hij het volledige bedrag van 419.450,00 euro als waarborg storten bij de Deposito- en Consignatiekas. Deze waarborg zal voor de helft 209.725,00 euro vrijgegeven worden bij de voorlopige oplevering van de infrastructuurwerken. De resterende helft zal dan pas vrijgegeven worden als de bouwheer aan al zijn verplichtingen heeft voldaan die samenhangen met de definitieve oplevering en de overdracht van de infrastructuur naar het openbaar domein.
- De stad Halle - dienst openbaar domein - wordt in kennis gesteld van het aanvangsbevel van de werken. Zij zal uitgenodigd worden op alle vergaderingen omtrent de aanleg van de toekomstige publieke ruimte zodat zij met kennis van zaken het toezicht hierop kan uitoefenen en de uitvoering van de beproevingen opvolgen.
- Overeenkomstig het standaardbestek 250 versie 4.1 zullen de proeven worden toegepast in aanwezigheid van een afgevaardigde van de stad op de nieuw aangelegde riolering en wegenis in het openbaar gedeelte, de kosten hieraan verbonden zijn volledig ten laste van de bouwheer.
- Alle noodzakelijke voorbereidende werken en grondwerken
- Ten behoeve van de nutsleidingen binnen de verkaveling, het uitgraven van de sleuven, alsook het plaatsen van wachtbuizen in PVC voor de doorsteken onder de nieuwe wegenis
- Het aanleggen van een DWA- en een RWA-riolering met een uitstroomconstructie t.h.v. een wadi, inbegrepen het plaatsen van een kasseibeschoeiinq, Het aansluiten van de DWA riolering uitgevoerd in Grés ø 250 mm
- De RWA leidingen worden uitgevoerd in betonbuizen ø 400 mm
- Het aanleggen van een wegverharding in onbehandelde betonstraatstenen in grijze kleur
- Het aanleggen van geprefabriceerde betonnen trottoirbanden. De watergreppels worden gevormd door het plaatsen van betonstraatstenen op de fundering en het legbed die 2 cm minder dik zijn dan de wegverharding
- Het dossier dat de aanbesteding en de uitvoering van de infrastructuurwerken tot grondslag moet dienen, moet aangepast zijn aan de technische screening van 21 februari 2020 dewelke als bijlage integraal deel uitmaakt van deze beslissing.
- Gelijklopend met de definitieve oplevering der werken, zijnde 2 jaar na de (laatste bij fasering volgens de screening) voorlopige oplevering zal een dossier voor kosteloze overdracht worden overgemaakt aan de stad omvattende: het GRB-conforme as-builtplan, het opmetingsplan van de over te dragen gronden opgemaakt door de landmeter aangesteld door de bouwheer en het ontwerp van akte opgemaakt door de notaris aangesteld door de bouwheer. Alle kosten hieraan verbonden, alsmede het verlijden van de akte, vallen ten laste van de verkavelaar en zijn rechtsopvolgers.
- Aan de stad dient alsnog onder andere het volgende worden overgemaakt:
Het advies en de screening voorgestelde groeninrichtingen verkaveling Wielewaallaan – Ysayestraat integraal deel te laten uitmaken van deze beslissing bij het afleveren van een omgevingsvergunning.
Kennis te nemen van de ingediende bezwaren met betrekking tot het toekomstig openbaar domein en de mobiliteit, welke geuit werden tijdens het open onderzoek naar bezwaren dat werd gevoerd en kennis te nemen van de weerlegging van deze bezwaren zoals bijgevoegd als bundel in bijlage.
Deze beslissing bij het afleveren van een omgevingsvergunning hiervan integraal deel te laten uitmaken.
Aldus de zaak van de wegenis goed te keuren onder de vooropgestelde voorwaarden welke blijken uit de adviezen, de technische screening en de screening voorgestelde groenvoorziening met hun bijhorende bijlagen.